Simon Jürgensen

Locked
109 views
RP Navn: Simon Jürgensen

SteamID 64:76561198038763184

Fødselsdag & alder: 31-08-02

Har du nogen tidligere erfaring?: Ja jeg har før været politi 

fortæl os lidt om dig selv som person IRL [100 Ord]:Jeg er en dreng på de 15 år der bor i Vestjylland. Jeg går i skole som alle andre gør jeg har lidt besvær med det men det går godt nok. Mine forældre er skilte så derfor kan jeg ikke spille hos min far som er hver 2 weekend. jeg spiller håndbold som jeg spiller 2 gange i ugen og en kamp i weekenden. jeg har også et job skoledreng på en gård som jeg skal arbejde hver 3-4 weekend. Og jeg spiller esport hver fredag kl 16.:30 til kl 18:30 league of legends. jeg kan rigtigt godt lide at spille computer i min fritid spiller ca 25 timer om ugen. 

Fortæl os hvorfor du gerne vil en del af Lakeside Politi [100 Ord] Jeg vil gerne være en del af lakesides fordi jeg gerne vil prøve noget nyt i stedet for at spille civil jeg synds at civil er blevet kedeligt. Jeg vil gerne med fordi jeg synds jeg er god til at samarbejde med folk og arbejde sammen med kollegear .jeg er hjælpsom og vil gøre mit bedste for at have det godt og trykt i byen.  jeg savner fælleskabet i at være betjent og vil derfor gerne være en del af det igen. jeg har før været politi og det synds jeg der var meget skægt. jeg har en ven der er betjent lige nu på jeres server der er meget dygtig 

Hvem er Rigspolitichefen?: Mike Overgaard

Ellers andet vi skal vide: Er ordblind :) 
Din ansøgning er blevet Accepteret

- Jason Overgaard
Hej Simon! 

Din ansøgning/interveiw afvises, da du ikke bestod Interveiwet!

Du kan ansøge igen d. 13-01-2018!

Mvh Brook Glaywell - Politi Direktør
Reply